6097151609 |
L'avaluació dins el procés d'aprenentatge de l'alumnat |
2021-2022 |
Taller a centre. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
1/2/2022 - 29/3/2022 (12 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC La Rosella |
|
av. Ponent, 12 (Rosselló)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
07/01/2022 - 18/01/2022 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Reflexionar sobre la tasca avaluativa i les diferents parts que la componen i la seva importància. Establir eines per redactar objectius, criteris, rúbriques i indicadors d’avaluació i es reflexionarà sobre el paper que té el docent com a agent avaluador.
|
| |
Objectius |
1. Valorar la importància del procés d'avaluació.
2. Fer partíceps als alumnes del propi procés d'avaluació.
3. Establir eines per consensuar objectius, criteris i indicadors d'avaluació.
4. El paper del docent dins el procés d'avaluació.
|
| |
Continguts |
1. La participació dels alumnes en el procés d'avaluació.
2. Redacció d'objectius, criteris indicadors d'avaluació.
3. El docent dins el procés d'avaluació.
|
| |
Formador/a |
Anna Torres Capdevila
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament de la transferència immediata a la pràctica docent dels continguts relacionats de l'activitat formativa.
- Definició de les línies de treball a seguir per a l'aplicació de la formació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Equip de mestres d'Educació Infantil i Primària de l'Escola La Rosella
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
01/02/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
15/02/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 3 |
dimarts |
08/03/2022 |
1700 |
1900 |
Sessió 4 |
dimarts |
29/03/2022 |
1700 |
1900 |
|
| |